انتخابات

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 997029

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در دیدار با رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، برای کمک به بیماران نیازمند مراجعه کننده از محل اعتبارات حمایتی این سازمان اعلام آمادگی کرد.

حمایت هلال احمر از بیماران نیازمند

عبدی رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به همراه مدیران درمان و امور مالی این مجتمع، مهمان وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان بودند.

این جلسه با دستور کار هماهنگی نحوه حمایت از بیماران نیازمند مراجعه کننده به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و با حضور امینی خزانه دار و مظفرپور رئیس اداره حمایتی سازمان داوطلبان برگزار شد.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در این جلسه با اشاره به افزایش هزینه‌های درمانی و نیز تنوع و تعدد خدمات این مجتمع و همچنین عدم استطاعت مالی برخی بیماران، خواستار آغاز دوباره همکاری مشترک مجتمع با سازمان داوطلبان و ایجاد ساز و کار لازم برای تأمین بخشی از هزینه‌های دارویی و درمانی اینگونه بیماران شد.

رئیس سازمان داوطلبان نیز در این نشست گفت: این سازمان برای حمایت از مددجویان دارو و درمان و بیماران نیازمند از جمله بیماران واجد شرایطی که از سوی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران معرفی می‌شوند، با رعایت کامل ضوابط و قوانین موجود و با استناد به آئین نامه خدمات اجتماعی هلال احمر، آمادگی کامل دارد.

وحید سلیمی ارائه مستندات درمانی و دارویی و اسناد هویتی از سوی مددجو را جز شروط قطعی و لازم برای استفاده از اعتبارات حمایتی سازمان داوطلبان برشمرد و افزود: این سازمان نیز با رعایت الزامات قانونی، آئین نامه خدمات اجتماعی هلال احمر، ابلاغیه‌های دولت از جمله پنجره واحد خدمات درمانی و مساعدت به شخص مددجو با کد ملی و همچنین اصول حرفه‌ای و استاندارد مددکاری اجتماعی، وظایف خویش را در این حوزه بدون کم و کاست انجام خواهد داد.

در پایان این جلسه مقرر شد با تشکیل کارگروهی تخصصی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نحوه تبادل اسناد و معرفی مددجویان از سوی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به سازمان داوطلبان برای بهره‌مندی از خدمات حمایتی و انجام فرایند مددکاری، پس از تأمین و واریز ردیف اعتبارات مربوطه، تشکیل شود

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.